עולם הפרסום של העבר היה מאוד ברור ופשוט – אדם שרוצה לפרסם דבר היה יוצר קשר עם חברת פרסום, מכין תוכן אותו הם יפרסמו ומפיץ את התוכן בטלוויזיה ושלטי רחוב. כיום המצב מורכב בהרבה וערוצי הפרסום התרחבו והתגוונו כך שהם כוללים בתוכם שיטות נוספות. המשמעותית מבין השיטות היא פרסום דרך האינטרנט – שמהווה תחום מובחן ונבדל בעל תשומות משמעותיות. במאמר זה תוכלו לקרוא כיצד מקדמים אתרים.
מהו קידום אתרים?
קידום אתרים הוא שם כולל למגוון רחב של טכניקות שמטרתן העיקרית היא להרחיב את היקף החשיפה של האתר שלכם ללקוחות חדשים. מדריך קידום אתרים זה יעשה מעט סדר בנושא.
מה חשוב לדעת לפני שאתם מקדמים את האתר שלכם?
קידום אתרים אינו מתאים לכל אחד ודורש שני תנאי יסוד:
- קיומו של אתר עבור העסק שלכם: קידום אתרים היא טכניקה להגברת ההפצה של אתר האינטרנט של העסק שלכם. דבר זה דורש אתר קיים אותו ניתן לקדם. בניית אתר היא תהליך מורכב שכדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע במהלכו
- תזרים מזומנים: בניית אתר אינטרנט וקידומו הם תהליכים יחסית יקרים, שמשלמים על עצמם בטווח הארוך אבל עולים לא מעט כסף להתחיל ולתחזק. אנו ממליצים למי שמרגיש שלא יציב כלכלית לחכות עם ההשקעות המשמעותיות הללו עד לזמנים יציבים יותר.
מהן הדרכים לקדם אתרים?
קידום אתרים נעשה בדרכים מגוונות, שהמרכזיות מבניהן הן:
- קידום ממומן: טכניקת קידום שכוללת תשלום לרשתות חברתיות ומנועי חיפוש כדי "להקפיץ" את התוכן המקודם לראש רשימת תוצאות החיפוש / ה"פיד" של הלקוחות הפוטנציאליים.
- קידום אורגני: קידום שעושה מניפולציה לאלגוריתם של מנועי החיפוש – המקדם מזהה את מילות החיפוש הנפוצות עבור מי שמחפש שירותים בתחום העסק, ו"שוזר" אותן בתוך תוכן האתר המקודם כך שהוא יעלה ראשון בתוצאות החיפוש.
למה זה כדאי לי?
קידום אתרים יכול לחשוף את העסק שלכם ללקוחות חדשים שלא הגעתם אליהם בעבר, ולוודא שאתם מופיעים לפני המתחרים שלכם ברשימת החיפוש באינטרנט.
לסיכום:
קידום אתרים הוא תחום מתרחב ומשגשג, שכדאי להבין האם וכיצד נכון לכם להשתלב בו. יש לכם שאלות? רוצים להתייעץ עם מיטב המומחים בתחום? הכנסו לנדב אונגר בניה וקידום אתרים בגוגל.